torsdag 29 december 2011

Vilodag...

Jag vill så hemskt gärna träna idag, skulle vilja träna konditionen mer för att fort få tillbaka min kondition som jag hade innan jag blev sjuk för ca två veckor sedan… Det var en ganska kraftig förkylning som gjorde att det tog mer än en veckas träning (efter förkylningen) innan jag kände att jag var på rätt väg med min konditionsträning igen… Jag känner att det är ganska bra att fortsätta vara lite försiktig med konditionsträningen just, just idag och fram till på lördag… Då smäller det nämligen!
På lördag är det nyårsafton och jag och Lina har arrangerat ett löppass för alla löpare som vill hänga på! Vi tänkte springa andra varvet på Marathonbanan vid start vid Boule Bar i Rålis klockan 10:00 på lördags morgonen. Vi tänkte springa i ca 6min tempo/km.
Jag tror det kommer bli jätte kul!

4 kommentarer:

  1. Låter otroligt roligt. När jag läser allt som händer i Stockholm blir jag bara så avundsjuk. Jag vill med bo där allt händer. Men jag får fortsätta kämpa härnere i Skåneland och sen ta mig till loppen när det är dags.

    Gott Nytt År

    SvaraRadera
  2. Till Cattis: Vad kul att du blir inspirerad! Du verkar ju kämpa på väldigt bra där borta och ha kul du med! Vi kanske ses på något lopp 2012!!?

    SvaraRadera
  3. Kul! Kommer i morgon och firar av årets sista långpass:-) Formen är inte den bästa och 25 km kommer att kännas i benen men med lite trevligt sällskap så brukar det gå lättare:-) Vi ses!

    SvaraRadera
  4. Till Kalle: kul! Jag känner det samma, instämmer på din kommentar! Det blir lite lättare med sällskap!

    SvaraRadera