söndag 25 december 2011

Julafton!

Gårdagen var fantastisk!
Den innehöll allt en julafton ska innehålla!
En början med ett löppass med en god vän, frukost med min älskade pojkvän och sedan iväg och träffa släkten på Värmdö, för att äta julbord och se på Kalle anka och bara umgås! Kvällen avslutades med julklapps utdelning med mamma, pappa och brorsan, hemma hos mina föräldrar.

Dock skedde ett litet missöde med bilen när jag skulle köra ifrån brommaplan, efter att ha hämtat upp brorsan där,men det löste sig till slut, ganska enkelt faktiskt!

Idag ska jag vila från träningen. Egentligen hade jag velat springa ut och prova min Garmin 305 som jag fick i julklapp!!!!
Men det får faktiskt vänta till nästa vecka. Eftersom denna vecka var första veckan efter min förkylning vill jag inte träna för hårt i början!
Jag kom i alla fall upp i 6 träningspass denna vecka vilket jag brukar hålla mig till!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar