tisdag 27 december 2011

Träning numer två!

Trotts min oerhörda trötthet och seg het under dagen kom jag i alla fall iväg på ett till löppass medLina.
Jag var inte direkt motiverad till att springa nu på kvällen, men eftersom vi hade bestämt långt innan att vi skulle springa två pass idag var det bara att ta på sig ett par löparkläder igen och möta upp Lina.
Precis när jag skall sätta på mig min nya träningsjacka som jag fick i julklapp gick den sönder på ett ställe vilket gjorde att jag fick byta kläder.
Stackars Lina fick vänta utanför min port.
När vi väl möttes hade jag glömt ställa ut min garmin på balkongen för satelit sökning så det tog ett tag innan vi kunde komma igång.
När vi väl hade börjat springa kändes det fock ganska bra, det kändes faktiskt lättare och lättare ju mer vi sprang!
Totalt blev denna distans 14,5 km vilket resulterade i en dags distans på 25,5 km! Jag är mycket nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar