fredag 16 december 2011

Vad gör jag för fel?

Jag är så trött på att vara sjuk!

Jag avstod gårdagens träning då jag fortfarande kände mig rosslig i halsen, jag tänkte att jag i alla fall skulle träna två gånger i morgon så det jämnar nog ut sig…

Men när morgondagen blev till idag och det var dags för att göra ig i ordning för dagens första pass, ett dans fuego pass som jag bokat en hel vecka i förväg kände jag mig tveksam om det var en bra idé… Jag bestämde mig för att avboka passet då jag fortfarande var rosslig i halsen, jag tänkte att det kanske går över till kvällen…. Men nu mindre än två timar kvar till passet börjar känner jag mig mer tveksam om jag ska gå… Har nu avbokat passet och undrar om jag äns kommer bli frisk till på måndag! Jag som verkligen hade siktat på en fullspäckad träningsvecka och har nu dag för dag fått avboka pass som jag tänkt gå på…. Det konstiga är att jag verkligen har tagit det jättelugnt idag och till och med vilat och efter min powernap blev det bara värre!

Vad gör jag för fel?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar