fredag 23 december 2011

Ojojoj!

Dagens träning blev cirkelfys på friskis med mamma och pappa… Jag pallar aldrig att gå på cirkelfysen själv, den är grymt jobbig!
Efter passet hade vi bråttom iväg för att hinna med en massa saker som skulle göras innan i morgon så vi fick inte i oss riktig mat förrän många timmar efter passet, denna faktor plus att stretchningen inte var så jättelång, gjorde att jag för ca en timma sedan fick riktig träningsvärk! Jag tror i alla fall att det var dessa faktorer som kan ligga bakom min stundande träningsverk! Har försökt stretcha bort den, men den kommer bara tillbaka!

Hur ska det gå i morgon om det inte blir bättre? Har lovat lina springa ett långpass med henne på morgonen!

Nu ska jag försöka stretcha lite till och sedan sova!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar