tisdag 20 december 2011

Igår var det daggs igen!

Första träningspasset på ca 9 dagar! Jag har längtat så!
Men eftersom jag var ganska snorig samt hade lite hosta kvar i kroppen så fick det bli något som inte var så mycket kondition i…
Det blev ett skivstångspass med pojkvännen på Friskis! Ledaren var sjukt bra med peppande musik! Dock var det hans sista pass för i år så jag ser verkligen fram emot att gå på hans pass nästa år, det är ju inte så långt kvar till dess… Jag tror han hette Bengt någonting, han brukar inte leda på Kungsholmen tydligtvis…

Tänkte träna i morse igen men jag är ju som sämst förkylningsmässigt på morgnarna plus att jag nu precis kommit igång igen så får ta ett morgonpass senare i veckan!

Jag är sjukt nöjd över att jag kunde starta veckan med ett träningspass!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar