onsdag 14 december 2011

Idag tänker jag bli frisk!

Igår tänkte jag också bli frisk men tror gårdagens julklappsshopping satte stop för kroppens försök att bli frisk! Idag ska jag försöka vara hemma hela dagen! Bara ta det väldigt lugnt, så är jag nog nästintill helt återställd i morgon! Måste verkligen tänka såhär annars blir det att jag drar iväg och gör massa saker som ”jag måste ha gjort!”… Mitt problem är tydligt! Jag har problem med att bara vara hemma, i alla fall om jag är hemma alldeles själv…

Nån som har några bra tips på att bli av med en förkylning snabbt? 
Dricker olika multivitamins juicer, utspädd enchinagard, hemma gjord ingefära/citron te, tar bafucin tabletter, allt som skall lindra mot halsen samt använder nässpray…

En glad nyhet är att jag kollat in forumet på jogg, där jag och Lina la upp en tråd om nyårsjoggen, det verkar vara ganska många som är positiva till idén och som tänker springa med oss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar