onsdag 7 december 2011

Träning studier och åter träning ;)

Idag har jag suttit framför datorn och skrivit och letat information till in hem tenta… Var helt slut i huvudet ett tag så tog en powernap. Men jag har fått lite gjort i alla fall vilket är tur eftersom den ska vara inne på måndag och ska jobba hela helgen… Nog om mina studier…
Jag har verkligen märk att jag pluggar bättre om jag har varit och tränat innan jag sätter mig ner med skolarbete. Därför var jag uppe tidigt i morse och gick på spinning på Friskis! Jag var lite orolig för mina knän, att de skulle göra ont eller något, men det gjorde det inte! Kanske berodde det på Iprensalvan som jag smörjde in knäna med innan…. På dagen tog jag även en naproxen tablett för jag hade bestämt med en vän att gå på ett skivstångspass även det på Friskis.  Man behöver ju något att se fram emot om man ska sitta och plugga en hel dag….

Nu ska det bli gott med mat! Sen middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar