lördag 31 december 2011

Nyårsjogg med bra sällskap

Idag fick jag inte enbart sällskap av Lina, denna dag arrangerade vi ett långpass för fler löpare, vi sprang andra varvet på Marathon banan (25 km), vi sprang från Fridhemsplan Boule bar runt i Stockholm  och sedan tillbaka till boule Bar.  Jag tycket att det var jättejobbigt att hålla tempot efter 10 km och vid 12 km tog alla en drickpause, därefter bestämde jag mig för att springa resten av sträckan med min vän Cissi som även hon tyckte att det hade blivit lite för högt tempo… Resten av sträckan sprang vi i ett lugnt prattempo bara hon och jag, det var mysigt.  Men jag skulle inte tyckt rundan hade varit optimal om jag inte sprungit den första sträckan med alla andra personer som mötte upp mig och Lina vid Boule Bar. Det var en perfekt början på nyårsafton och är väldigt glad över att det kom så många intressanta och inspirerande människor till detta event!

Tacka alla som var med idag! Ni förgyllde min dag!

I morgon lägger jag upp bilder från dagens träningspass, nu måste jag skynda mig att byta om till kvällens festligheter!
Gott nytt år allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar