lördag 26 november 2011

Träningsvärk!

Direkt när jag vaknade tänkte jag "nej! Vad jobbigt!".
Benen värkte av träningsvärk!
Jag som hade bokat in ett spinningpass som jag självklart skulle gå på, dock motvilligt om träningsvärken inte går över (tänkte jag, gillar ju inte gå till en träning om jag är omotiverad!)...
Väl på g till tuben försökte jag tänka om.
Det är ju bra att röra på sig när man har träningsvärk, det har jag i alla fall hört!
Tänkte även att den skulle gå över efter passet...
Nu nästan 12 timmar senare har jag fortfarande ont men har tänkt om igen!
Jag ser det nu som att jag utvecklas om jag får träningsvärk!
Nu känner jag mig stolt över att jag har lite ont!
Träningen går förhoppningsvis åt rätt riktning, förhoppningsvis ger det resultat!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar