lördag 19 november 2011

Äntligen spinning!

Efter nio timmars sömn känd jag mig helt utvilad och inte alls krasslig!
Efter alla tidiga morgnar i veckan behövde jag nog sova ut!

Känns otroligt skönt att jag hann med att göra lite magövningar innan spinningpasset började idag!
Vill även ge beröm till spinnigledaren som trotts kaos i sl trafiken tog sig till passet bara några minuter sen! Vill även ge beröm till en kvinna som brukar leda pass som hoppade in och körde uppvärmningen med oss!
Jag gillar verkligen Friskiss! Alla är så trevliga och hjälpsamma!
Det är en bra stämning när man kommer till en Friskis lokal!

Trotts uteblivet cirkelfys pass igår är jag mycket nöjd med denna träningsvecka!
Det känns så otroligt skönt att jag blev av med mina känningar av förkylning som jag hade igår!
Nu ska jag vila kroppen ordentligt till på måndag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar