tisdag 24 januari 2012

Tuff början på denna vecka...

Det har inte känts helt ok idag och igår, jag började veckan med att springa 10 km med lina i går morse. Vilket kändes jätte tungt med den snö och is som låg på marken!
Eftersom jag inte då visste (och fortfarande inte vet hur veckan kommer att se ut med studier och extra jobb) valde jag att gå på cirkelfys på friskis med min pojkvän senare på kvällen. Då hände det som inte får ske, jag gjorde illa mig i en övning... Jag tror jag sträckte sätesmuskeln vilket gjorde att jag fick svårt att fullfölja passet samt svårt att gå hem från träningen. Det gjorde även att jag tidigt i morse fick avboka mitt morgon spinningpass. Jag bestämde mig dock för att gå på skivstångspasset som pappa skulle hå på idag. Det skulle jag inte ha gjort!! Fick svårt att ta mig hem även denna dag från träningen! Jag trodde att det hade läkt men det hade det tydligen inte... Vet inte om det är en sträckning eller om jag ramlat och skadat mig på något annat sätt. Därför är det svårt att veta om man får träna eller inte. Men ska nog avvakta med träningen i morgon i alla fall!

Det här var verkligen ingen rolig start på min träningsvecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar