lördag 14 januari 2012

Min träningsvecka...

Jag är rätt nöjd med min träningsvecka so far. Flera som jag pratat med har olika mål med sin träning i januari, tex att träna varje dag eller hur många träningstimmar de kan få ihop under januari. Mitt främsta mål för januari var att få in ett extra pass per vecka under januari (helst ska det vara löpning men det löp målet har jag inte uppnått). Det höll på att spricka redan förra (första!) veckan. Då jag körde på för fullt måndag och tisdag (efter 22:00 förra tisdagen hade jag tränat 5 gånger!) och var sedan helt slut i kroppen 2 dagar efter det. Men fick i alla fall ihop 2 pass till den veckan (dock inget långpass). Denna vecka tog jag det lugnt på måndagen, körde lite tuffare på tisdagen, fick till en vilodag på onsdagen körde 2 pass på torsdagen och långpass igår och idag blev det ett skivstångspass på morgonen och sedan Softat resten av dagen. Så är nöjd med träningsveckan. Får se om det bli ett träningspass med en vän i morgon, men jag blir inte besviken om det inte blir något mer pass denna vecka.

Kort summering av träningspassen:
Måndag kväll: skivstångspass på Friskis med pappa.
Tisdag morgon: spinningpass på Friskis. Kväll: löpning i Hässelby.
Onsdag: Vila.
Torsdag lunch: spinning 30 min samt 30 min flexpass (aktiv stretch) på Friskis. Kväll: dans fuego på Friskis med mamma.
Fredag kväll: långpass med Lina & Miranda (& lite Tomas) från Sundbyberg -> stan & tillbaka!
Lördag morgon: skivstångspass på Friskis.
Söndag: vila?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar