onsdag 4 april 2012

denna veckas träning...

Den här träningsveckan kommer med stor sannolikhet innehålla mindre träning än förra veckan, började trotts allt denna vecka med en vilodag.

Jag känner mig seg i kroppen och jag tror att det har att göra med att jag tränade lite mer än vad jag nu är van vid at göra. Det känns såklart lite jobbigt att inte få in så mycket löpning som man hade tänkt sig, jag hade till och med tänkt öka i löpmängd, men tror att det får vänta kanske två veckor till.
Såhär känner jag i alla fall just nu men man får se om kroppen återhämtar sig snabbare än vad jag tror.

De senaste veckorna har jag legat på 6-7 timmars träning, förra veckan blev det nästan 2 timmar mer träning… Jag har dock inte sprungit så mycket som man kanske tror, de flesta passen har varit styrketräning, spinning eller yoga…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar