måndag 13 februari 2012

Summering av träningsveckan...

Förra veckan fick jag till 4 träningspass men fick därefter vila resten av veckan. Trodde att jag kunde börja träna lite som vanligt om jag bara struntade i att springa långpass och köra skivstång. Därför tränad jag två gånger i onsdags och tog en vilodag på torsdagen och tänkte därefter träna något på fredagen. Men så blev det inte.
För det fösta hade jag lite ont i knät och på eftermiddagen fick jag ont i halsen vilket resulterade i att jag även fick vila hela helgen.

Däremot var jag och mamma ute på isen i Hässelby igår och sparkade med sparken i cirka 2 timmar, det var ju så sjukt underbart bra väder!.
Idag vaknade jag med halsont precis som igår, så har börjat dagen med en frukost och te...Vi får se hur den slutar men troligtvis blir det inge träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar